Jobban élünk mint egy éve?

  • Kis Vak

    Középső középpályások: Schweinsteiger, Marchisio, Gündogan, Henderson(kizárva), Dani Parejo, Kevin-Prince, Gonzalo Castro, Roberto Pereyra, Rasmus Elm, Tielemans, André Gomes, Montolivo

  • Kis Vak

    Az elérhető középső védők, akik a transfermarkt szerint 10 millió feletti értékkel rendelkeznek és 2016-ban vagy előtte lejár a szerződésük: Stefan Savic, Pepe, Skrtel (kizárva), Verthongen, Nicolas N’Koulou, Ranocchia, Subotic, Matip, Miranda. Ezek közül látnátok valakit szívesen?

    • David_MOTM

      Bármelyik csak Ne Smalling. Jó csak viccelek. Verthongen, Matip, Miranda és Subotic jól jönne

  • CaptainRoy

    Én csak azon baszom az agyam, hogy mindig is szerettem volna egy középpályást a csapatba, aki tud védekezni, támadni, kreatív, mer kapura lőni távolról, tud kulcspasszokat szórni, jól lát a pályán, dinamikus, nagy küzdő. És látom, hogy Herrera a padon ül. Bocsánat biztosan elfogult vagyok, mert őt és Blindet nagyon megszerettem. De akkor is. Értem én, hogy miért jó mondjuk az, ha Fella a pályán van. És nincs bajom a belgával. De azért a baszk egy igen jó kis focista. És ha játékot akarunk látni, szerintem helye kell, hogy legyen a középpálya szívében.

  • Pokmalac

    Új poszt.

  • David_MOTM

    Angelo Henriqez is offolt

    Dinamo coach Zoran Mamic confirmed a deal between the two clubs had been agreed.

    “We have bought him outright for €1million,” he told Prensa Football. “There is no doubt it is ours and the deal is resolved. We have already signed a contract with him for the summer.”

    • Kis Vak

      Nem nagy kár érte sem. Wilsont kell nyomatni azon a poszton, de neki se lesz könnyű az áttörés, amikor ekkora eredménykényszer van.

      • stanleykubrick

        Wilson egy egész osztályt fog törni rövidesen, lefelé. Semmit nem várok tőle.

        • glory

          mondd már el kérlek, hogy mi a baj wilsonnal. oda-vissza alázta a korosztályos ligákat. 19 évesen nem király a pl-ben, most küldjük el a francba?

          • psychocska

            ezt én se fogom sose megérteni. hogy a faszba lehet valakit megítélni 10 meccs alapján? arról nem is beszélve, hogy mi kutyánk kölke és az akadémia legnagyobb tehetsége évek óta

        • Kis Vak

          Jó idén valószínűleg nem lesz sok keresnivalója, de kiben lehet bízni a fiatalok közül, ha nem benne? Januzajban is megvan a lehetőség, de ő most kicsit megrekedt.

  • csakaMU

    http://www.premierleague.com/en-gb/news/news/2014-15/jan/130115-how-different-is-van-gaals-man-utd-from-that-of-david-moyes.html

    MAN UTD TACTICS 2014/15
    Formation Used Win%
    3-1-4-2 11 36%
    4-1-2-1-2 5 80%
    4-1-4-1 4 25%
    4-3-3 1 100%

    Lajos lenni fafejű, buta, nem érteni számok. Nyitni ki szemed, Lajcsi! Látni, hogy ez nem lenni jó. Változtatni.

    • Moyes Story

      gúnárok jönni! gúnárok jönni!

  • Moyes Story

    marquinhos?

    • bfgbobo

      tegnapelőtt vettem meg a FIFÁ-ban

      • Moyes Story

        és milyen?

        • csakaMU

          csoki

        • Newton_heath

          David Luiz 2. Egy hangyafasznyival jobb.

  • stanleykubrick
    • wolandrule

      Ilyet bármelyik vásárban kaphatsz a kínaiaknál, csak arra Adsadi van írva, és jobban néz ki 🙂

    • psychocska
      • stanleykubrick

        Én attól tartok kurvára pont így fog kinézni, minimális változtatásokkal, azt akkor is ez lesz a szöveg, hogy hát ez nagyon jó, ez a design.

        • EZS

          Ennyi pénzért szerintem mindegy, hogy fog kinézni, csak rózsaszín, bugyikék ne legyen! 😀

        • csakaMU

          ha a hónaljánál nem lenne az a fura fehérség, egészen bejövős lenne.

        • reelbeba
          • stanleykubrick

            A Young-Valencia kettős elég extrém lenne benne.

  • David_MOTM

    West Brom have contacted Manchester United about the possibility of signing Darren Fletcher, according to Sky sources. hoppika

    • mufurc

      Engedjük el.

      • Kis Vak

        Igazából nagy beleszólásunk nincs ebbe, mert idén lejár a szerződése.

    • Freeezer89

      már volt 🙂

  • Kis Vak

    Nézem az FA Youth Cup nézőszámokat:

    -Stamford Bridge(ha egyáltalán ott rendezték): 301
    -Old Trafford: 4087

    Na ez az igazi philosophy 🙂

    • ketomika22

      még ez is több mint az mb1 😀

  • psychocska

    bony közben don dealio

  • mc_deere

    ha valaki lesz olyan elvetemült, hogy belenéz az Afrika-kupába, szerintem válasszon egy Kongó-meccset, van egy állat középső bekkjük, Mbemba. 20 éves, most az Anderlechtben játszik, én láttam párszor, simán lehet belőle egy új Kompany.

    • Szilveszter94

      Két év múlva majd megveszi a City…

      • mc_deere

        hát ezzaz. nyáron én spec simán el tudnám képzelni őt valami fogyasztható áron, mondjuk Hummels helyett (és Godín mellett)

    • sallark

      20 éves elvileg, de ő azon afrikaiak közé tartozik, akiknek a pontos születési dátumát senki nem tudja. 😀

    • Freeezer89

      télleg már “működik” az afrika kupa?

  • Fish08

    Most nézem, a digi nem adja a meccsünket

    • ketomika22

      akurvaanyjukat! kizárt..

      • Fish08

        Nézd meg, az a Digi1-en Szvenszi-Dinamó, a 2-őn meg vízilabda

        • ketomika22

          faszomat beléjük.. 2 csatornából az egyiken mindig valami szarságnak kell mennie..

          • Fish08

            Ráadásul a vízilabda, még csak nem is egy nagy rangadó. Szolnoki Dózsa-Közgép-A-HÍD OSC Újbuda…

          • mc_deere

            ez ma a legnagyobb magyar vízilabda-rangadó, hahó

          • Fish08

            Oké, akkor bocsánat, nem figyeltem a tabellát. Mea culpa

          • csakaMU

            nem csak a tabella miatt, a nevek miatt is. világ és olimpiai bajnokok mindenfelé

          • Fish08

            Be kell vallanom, 4-5 éve, amióta nem játszom, nem néztem magyar vízilabda bajnokit, eléggé lemaradtam benn, és most vizsga után lusta voltam megnézni az állapotokat 😀

          • csakaMU

            pedig ennél ma nincs nagyobb vízilabda meccs Mo-n, kivéve ha valamelyik válogatott játszik persze

          • Csordás Adrián

            ja, mocskos dinamó 🙂

          • stanleykubrick

            Elvileg valaki írta korábban, hogy a DIGI nem adhat egy időben kezdődő két meccset, hiába a két csatorna. Amit nem értek miért van így, de így van.

          • psychocska

            ha jól emlékszem annak idején a digi volt szinte az utolsó, akik ezt megtehették. gondolom pénzügyi okai lehetnek, de senki nem adhat két darab 4órás meccset élőben

          • ketomika22

            pedig adtak már szerintem, de ha nem idén akkor tavaly.. fasza kis szerződést köthettek..

          • psychocska

            ez már 2-3 szezon óta így van legalább

          • ketomika22

            akkor azért basszák meg, hogy nem a mi meccsünket adják! (megjegyzem, én is a Swansea – Chelsea-t adnám 😀 )

          • stanleykubrick

            Érdekelne a nézettség mondjuk egy United meg egy Chelsea meccs között amúgy, amikor nem rangadó van, szerintem velünk jobban járnának.

          • ketomika22

            hát igen, mondjuk ezen jó elgondolkodni.. fogalmam sincs..

          • mc_deere

            lehet, hogy van némi különbség, de sztem nem oszt nem szoroz. és akkor már inkább az érdekesebb meccs, főleg, hogy az általuk belőtt célközönség a hardcore prem-fanoké, szvsz

          • Csordás Adrián

            majd jön a Moyes Story-féle überhádé sztrím és el is felejtjük hogy mi az a digi 🙂

          • Fish08

            De ők a digi-utálomaunitedet-sport csatorna

          • psychocska
        • RobinGood

          Nem adhatnak egy időben két meccset a PL-ből.

  • Freeezer89

    Viktorkának ma a szülcsinapcsija, valamint eddig nem kapott gólt a kapukban állva

    • RobinGood

      Hát pedig a kertjében van egy stadion 🙂

      • Freeezer89

        csak semmi politika, de értelek 🙂

        • RobinGood

          Hát csak gondoltam, hogy akinek a kertjében stadion van az tud több kapuban is állni gól nélkül 🙂 “kapukban állva” 😀

    • ketomika22

      OVI-nak vagy a Barcásnak? 😀

      • Freeezer89

        a minkőnkének-e

  • mufurc

    Ugyan az a szar(0 foci), mint tavaly, csak most a filozofi-val jobban el van adva….
    ….ha nem költünk ennyit a nyáron akkor még nem is fájna ennyire…meg ki tudja hol lennénk.

    • RobinGood

      Fehér Csaba vagy álcázva?

      • mufurc

        Nem,miért?:)

        • RobinGood

          Mert ezt a jobban el van adva dolgot tőle hallottam és már akkor is csóváltam a fejem. Maximum azért van ezzel jobban eladva mert létezik egy elképzelés. Lehet, hogy nem jó, lehet, hogy nem válik be, de legalább van.

          • glory

            olyan elképzelés tavaly is volt, ami nem volt jó és nem vált be.

          • RobinGood

            Hát ha a semmit nem csinálunk minden menjen a maga útján dolgot elképzelésnek tekintem akkor tényleg így van 🙂

          • mufurc

            Nem hinném, hogy Fergie és a MU vezetői olyan hülyék lettek volna, hogy olyanra bízzák a csapatot akinek elképzelése sincs.

            Moyes előtt magasabb léc volt..és gyengébb csapattal kellet volna megugrania…

            ….ja és pontban ugyan ott vagyunk, jobb sorsolással, BL terhelés nélkül, az hogy a mezőny ennyivel kiegyenlítettebb az nem van Gaal érdeme…

          • stanleykubrick

            Én sem hagynám elfeledni Ferguson személyét, amikor Moyest basztatja mindenki.

          • mc_deere

            ezt az érvet sose értettem. oké, újjáépítésre várt a keret, de szerintem teljesen tiszta sor, hogy ebbe már nem akart belefolyni, hagyta, hadd vezényelje le ezt már az új ember, a maga koncepciója mentén. pech, hogy Moyes-nak nem volt ilyen.

            ha valamiben hibás SAF, az az, hogy ő is ezt a pojácát javasolta maga helyett.

          • stanleykubrick

            Inkább utóbbi dologra gondoltam, de az előzőeket is fel tudom róni neki. Nem gondolhatta, hogy a semmiből lesznek Evrak, Vidicek, Ferdinandok, klasszis csatárok, szélsők, meg új Michael Carrickek és Scholes-ok.

          • Szilveszter94

            Hát, azért annyira nem volt gyenge az a keret, amit maga után hagyott – a védelemben elvben Rafael és Jones mellett két veterán (mondjuk Vidić és Evra) bőven elfért volna még 1-2 évig, hogy aztán az utódja olyan védőket válasszon helyettük, amilyet akar; és ami Evrát illeti, a tavalyi felfedezett Luke Shaw igazolta is az elképzelését. Carrick helyett meg még főleg nem kell utódokban gondolkodni, hiszen a Fergie visszavonulása utáni második idényében is meghatározó kulcsember, a pótlása még mindig csak 1-2 év múlva esedékes. Amikor meg a klasszis csatárokat mondod, ugye klasszis szélsőkre gondolsz – mert Robin és Rooney enyhén szólva kimeríti a klasszis csatár fogalmát…

            Fergie szerintem úgy képzelte el, hogy Moyes-szal nagyjából megmarad az ő szisztémája – amibe az ő általam vélelmezett elképzelése szerint az első nyáron kellett egy támadó szellemű belső középpályás a fedezetbe (egy Strootman-féle összekötő, vagy egy Fábregas-féle karmester), és klasszis szélső(k). A kezdőbe ez mindössze 2-3 játékos, legfeljebb százmilliós ráfordítással… amin megbukott az elképzelés, hogy alaposan túlbecsülte Moyest; kicsit önmagát látta talán bele, pedig azt talán előre is lehetett volna tudni, hogy Moyes nem győztes alkat.

          • stanleykubrick

            Kb. már tavaly hozni kellett volna ezeket az igazolásokat és elzavarni (valamilyen formában likvidálni) a Welbeck, Anderson, Hernandez, Cleverley, Nani típusokat ugyanúgy, ahogy idén tettük és még így is sok arc hiányzik a csapatból.

          • Szilveszter94

            Így van. De az már azért nem Ferguson hibája, hogy az utódja elcseszett két átigazolási időszakot… Mata egyértelműen minőségi játékos, de pont nem hiányposztra érkezett, Fella pedig minden, csak épp nem az az ember, akire olyan nagyon szükségünk lett volna, hogy kiadjunk érte 30 misit.

          • Pokmalac

            Mondjuk Moyes nem is kapott pénzt, ez meg meggátolta az igazolásokban, szíve szerint ő is Fabregast hozott volna és nem Fellainit.

          • Csordás Adrián

            meg Balet

          • Szilveszter94

            Mit nem kapott!? 70 milliót költött el két játékosra! Ráadásul két olyan játékosra, akik sehogy nem illettek az elképzelésébe – Mata klasszis, de nem hiányposztra jött, Fella meg még csak nem is klasszis, nem mélységi irányító, és nem is egy mozgékony, középpályát jól összekötő ember. Rájuk elköltött 70 millát… azt ne mondd nekem, hogy annyiból nem jön ki Fábregas.

          • Pokmalac

            Fabregasra ráment a Barca nem engedte, Thiagot a Bayern vitte el előlünk és Fella utcsó perces pánik igazolás volt, pont úgy ahogy Mata is pánik igazolás volt. Szerintem amikor igazán kellett volna bőven meg volt szorítva, bár ez sokat nem oszt és nem szoroz szóval elég felesleges lenne ezen vitatkozni 🙂

          • Szilveszter94

            Ez nevetséges érv; a klubok nem így dolgoznak, náluk éves költségvetés van – olyan a világon nincs, hogy júliusban összeszorítják a nadrágszíjakat, aztán augusztusra “valahogy” kerül 28 millió. Ilyen a világon nincsen. Meg különben is, pánikigazolásokra verünk el 70 milliót? Ez véletlenül nem a felső vezetés hibája?

          • Pásztor László

            Van ez az ízé….jah Ed Woodward.

          • mrmojo

            moyes kapott volna pénzt fabregasra ,csak a barca akkor nem akarta elengedni , fabregas meg nem akarta hogy ez az illuzionista legyen az edzője

          • mufurc

            illuzionista XD

          • Pokmalac

            Külön mondat kellett volna legyen, de nem azt akartam kifejezni, hogy nem kapott pénzt Fabregasra, mert az Tata miatt fuccsolt be .

          • mrmojo

            mondjuk amit evra produkált az utolsó főleg egy-másfél szezonjában az kibaszott irritáló volt

          • mrmojo

            moyes kinevezése minden ízében bukásra volt ítélve , egyszerűen az az ember túl egyszerű ahhoz hogy egy nagycsapatot vezessen

          • RobinGood

            Ebből annyival értek egyet, hogy Moyes előtt neki magas léc volt.

          • mufurc

            Tehát szerinted van Gaal érdeme, hogy ugyan annyi pont idén jobb helyet biztosít?
            Illetve, hogy a tavalyi csapat erősebb?

    • mrmojo

      a foci szar , de pont hogy nem ugyanúgy szar hanem bíztatóbban szar , nem beszélve arról hogy moyes személyisége folytán már a meccsek kezdetén hátrányból indultunk

      • Ábel

        A soton ellen azért nem volt bíztatóan szar. Egyet sem rúgtunk kapura.

        • mufurc

          Nekem a pool és soton elleni győzelmünk alatti teljesítményünk se tetszett…

          Nem láttam az összes meccset idén, de amit láttam az mind kiábrándító volt játékképileg.

          • RobinGood

            Azért a Pool elleni meccset pont nem lehet a szarok közé sorolni. Attól, hogy Bánkiék ezt szajkózzák még egyáltalán nem igaz, hogy a jobb csapat veszített.

          • mufurc

            Láttam, kaphattunk volna vagy 6-ot….
            ..mákunk volt..nyertünk…de nem érdemeltük meg.

          • mc_deere

            figyu, 3-0-ra nyertünk, és nem egy ajándéktizivel.

          • RobinGood

            Jaaaa, akkor hagyjuk is…

          • Szilveszter94

            Kaphattunk volna 6-ot, de nem kaptunk – és nemcsak De Gea miatt, egyszerűen a Liverpool úgy játszott, hogy ha másnap hajnalig fociznak, akkor se lőnek gólt. A helyzeteket ki tudták dolgozni, persze… épp csak a vezető gólunk után egyetlen pillanatig nem aggódtam a győzelmünk miatt. Plusz azt se felejtsd el, hogy a 3 gól mellett nekünk is voltak még kihagyott helyzeteink, nem is 1 vagy 2.
            A Soton ellen ősszel, na azt nem érdemeltük meg, de a ‘Pool elleni sikernek semmi köze nem volt a mázlihoz.

          • mufurc

            Jó, neked..én csak a 3nál nyugodtam meg:)

        • mrmojo

          a soton elleniben tényleg nem volt semmi pozitívum , igaz. DE lehet hogy ez ébreszti rá lvg-t hogy a háromvédős rendszer életképtelen. (remélem)

          • mufurc

            “lehet hogy ez ébreszti rá lvg-t ” volt már egy pár meccs mikor ezzel zártuk:)

          • mrmojo

            én még nem!! 😀

        • RobinGood

          Rohadt szarul játszottunk, de azért az hogy nem találtuk el a kaput és hogy nem rúgtunk kapura nem ugyanaz. Ha mondjuk Mata lövéseit a kapus tolja ki, akkor sem érezném semmivel sem jobbnak a játékunkat azon a meccsen.

  • Szilveszter94

    Más a helyzet, mint tavaly. Tavaly tudtuk, hogy ennél több nincs a ManUnitedben, Moyes nem tudta állandósítani se a jó formát, se a győzelmi szériákat. Úgy indított, hogy az első három meccse (a Közösségi Pajzson és az első két bajnokin) benne volt a szezon 10 legjobbja között. Lajosnál viszont tudjuk, hogy ez a teljesítmény az alját kapargatja annak, amit ő tud, benne még sokkal több van, amit remélhetőleg februárban és tavasszal be is fog bizonyítani.

  • Csordás Adrián

    Ha az állandóság bármilyen jele látható lenne ebben a csapatban akkor ez a jobbak vagyunk-e mint tavaly kérdés senkiben nem jön létre. Itt kell keresni a megoldást, nem máshol.

  • Napi vak
    • Csordás Adrián

      foszu menszöö nem védő?

      • psychocska

        ő minden

  • stanleykubrick

    Egyébként én azért szavaztam az ugyanolyan kutyaütők vagyunk, mint tavaly opcióra, mert pont így gondolom. Ne feledjük, Moyes csapata ennyi ponttal, ennyi forduló után a 7. helyen állt, ki csodálja, hogy tavaszra semmi önbizalma nem maradt a csapatnak. Nekem meggyőződésem, ha elverjük a Spurs január elsején, jó irányt vettek volna a dolgok, de biztosan jobban alakultak volna, mint az azt követő tavasz. Szerintem mindenki emlékszik a Fulham elleni 2-2-re, amikor úgy ünnepelték a játékosok az egyenlítő, meg a vezető gólt, mint egy BL döntőbe jutást. Most mivel a 4. helyen állunk, mondhatni még kisebb a pánik, a játékosok önbizalma valamivel nagyobb.
    Nos mivel viszont azért azóta kicsit tökösebb játékosállománnyal rendelkezünk, ennek ellenére a koncepció szerintem kegyetlenül hiányzik, mint Jose Mourinho taktikájából a felépített támadás.

    • mrmojo

      sok chelsea meccset láttál gondolom

      • stanleykubrick

        sok Monty Pythont néztél gondolom.

        • mrmojo

          az a különbség a monty python meg az utóbbi megjegyzésed között h náluk volt értelmes , szellemi alapja az esetleges ironikus , szarkasztikus megjegyzéseknek , nem beszélve arról , hogy valós problémákra reflektáltak , ez a murinnyós megjegyzés főleg ebben az évben teljesen alaptalan , egy agyonhasznált klisé

          • stanleykubrick

            Csak azon emberek, akiknek van humora, egy hozzászólásban nem ilyesmibe kötnek bele, de nem baj, ezen nem veszünk össze. 🙂

          • mrmojo

            az igaz hogy kvázi fingfűrészelés vt részemről ebbe belekötni , de viccesnek sem nevezném már bocs . de mindegy

          • stanleykubrick

            Nem kérte senki, hogy annak találd, de talán érdemesebb lett volna talán másra reflektálni és akkor most nem erről irkálnánk itt.

          • mrmojo

            reflektálok én másra is.. egyrészt szerintem az , hogy a játékosoknak alig volt önbizalma tavaszra leginkább nem annak volt köszönhető hogy egy hetes és nem egy négyes szám állt a nevünk mellett , hanem hogy mojszinak minden egyes gesztusa , amit a pálya mellett , sajtó előtt művelt arról árulkodott hogy ő maga sem biztos abban hogy jó amit csinál , magyarán amit kifelé mutatott az egy manchester szintű csapathoz biztos nem illik (most nem fogom iderakni az összes kretén , félszeg , idióta nyilatkozatát , van egy pár) , az hogy mi történ volna ha a spurst akkor megverjük hát ..igen elég sok ilyen “ha ezt most megnyerjük”stb. vt már szezon közben is , nem vertük meg őket , pont. az meg hogy egy fulham elleni gólnak úgy tudtak örülni….szégyen hogy megtörténhetett. nem beszélve arról hogy moyessal nagyobb csapatok ellen csak akkor voltunk proaktvak ha az adott csapat nagyon nem akart focizni , egyébként beálltunk azt majd lesz valami gólféleség…otthon , idegenben egyaránt

          • stanleykubrick

            Ezzel kellett volna kezdeni. 🙂
            Nem tudom, én nekem az LvG mostani sajtózása, amiben azt mondta, hogy jobbnak kell lenni, ki kell alakítani lehetőségeket stb., az elég Moyes-os volt. Kb. nem tudott semmi értékelhetőt mondani. Többen sérelmezik és szerintem ez sem különb, mint Moyes esete, hogy ül a padon keresztbe tett lábakkal és néz, nem reklamál semmiért, talán néha leszidja a saját játékosait. Gondolom emlékszünk az elégedetlenkedő Moyesra az Arsenal elleni meccs végén idegenben. A Spurs meccset azért emlegetem, mert akkor elég mélyről sikerült egy baromi szép szériát futni és kicsit úgy érzem itt is hasonló most a helyzet és annyira nem érzem mitől állna be bármilyen változás. Az alapfelállásunk vacak, az állítólagos sztárjaink pocsék formában vannak. Az idei nagyobb csapatok elleni teljesítményről meg szerintem fölösleges beszélnünk, mert hasonló gyászos, mint volt. Ez idén nem a tavalyi Liverpool például, az Arsenal meccset nyertük, de azért na, túlzásokba ne essünk a teljesítmény kapcsán. (Köszönjük neked David de Gea.)

          • mrmojo

            félreértés ne essék azzal abszolút egyetértek hogy mindent összevetve idén is szarok vagyunk (röviden) , de máshogy vagyunk szarok és ezen van a hangsúly. lvg passzivitása meccsek alatt engem is zavar , de egy fokkal jobb mint amikor gollam kényszeredetten ugrált a pálya szélén és a játékosok akárhányszor ránéztek sztem kb elment a maradék életkedvük. amit mondtál és szerintem lvg legnagyobb hibája ami többek között az arroganciájából , az i’ll do it my way attitűdjéből adódik (csak azért is 3 védővel szopatom ezeket a büdös angolokat , mert ilyet még senki nem csinált..) , nyomatja ezt az értékelhetetlen 3 védős felállást , amibe a játékosokat teljesen rendszertelenül rakosgatja fel. el kellene fogadni hogy lehet hogy pl mata jobb játékos mint herrera vagy fellaini de a csapat szempontjából nem feltétlen előnyösebb (matával semmi bajom , mostanában egész jó mondhattam volna roo kp-n való játszatását vagy dimaria nem a kp-n való játszatását) . roo , rvp ,falcao , egyszerre nem lehet a pályán. és ha úgy nézzük valóban ha nem lett volna nagy mázlink november-decemberben itt se tartanánk , de ennek ellenére azt érzem hogy ha lvg végre elkezdi félretenni a besült elképzeléseit , és ráeszmél , hogy bizony a mai futballban a 3védőt el lehet felejteni , ebből kisülhet vmi jó

          • mrmojo

            meg hogy lvg sokszor semmi érdemit nem mond sajtótájékoztatón az igaz lehet , de moyes nem csak semmit nem mondott , hanem ország-világ előtt bohócot csinált magából , a klubból , úgy nyilatkozott mintha kvázi valamilyen feltörekvő középcsapatot vezetne , folyton hálálkodott hogy megkapta a lehetőséget , vagy éppen magyarázkodott , hogy még kellene 4-5 world class a csapatba (ilyet akkor sem mondunk ha igaz)….

          • stanleykubrick

            Csak kurva jó lenne csont nélkül visszatérni a BL-be, szerezni még pár fasza playert, kiküldeni azokat, akikkel már tényleg nem lehet mit kezdeni és elindulni visszafelé, a jó úton, mert akárhonnan nézem, most már két idényünk ráment a változtatósdira. Engem meglepne, ha netán megnyernénk az FA Kupát, a bajnokságban a harmadik helyet nem tudom kvázi sikernek betudni, egy negyediket meg végképp nem, az annál rosszabbat inkább nem is említeném. A tavalyi pozíció méltatlan volt a csapathoz. Összességében én alapvetően annak örülnék, ha LvG vagy tíz évig elvezetné ezt a csapatot Giggs társaságában és utána átadná Ryannak a stafétát, az állandóság híve vagyok. Remélem LvG nem lép le 3 év után és, hogy emberibb változások kezdenek majd beállni, mert igen, ez nekem továbbra is sovány.

          • mrmojo

            ez kb minden szurkoló vágya szerintem , és valóban gyenge ez az idei (eddig) , de legyen meg a bl , és ha jövőre sem leszünk harcba legalább a bajnokságért akkor leszek ideges.

          • stanleykubrick

            Jelenleg még én is mondhatni a passzív, türelmes típus közé vagyok tartható, némi kilengésekkel. Bár ahogy látom elég sokan türelmesek itt még mindig és továbbra is keresem a választ, mitől volt tavaly ekkora lázadozás. Alapvetően én is jobban bízom LvG-ben, mint Moyesban, de azért napról napra sikerül lefelé törni ezt a bizalmat és mikor végül kiderült, hogy ő lesz az edző, akkor is abban bíztam, hogy azért 3 évnél tovább marad és, hogy Ryan sokat fejlődik majd mellette és ő lesz az új aranykorszak feje. Az meg, hogy jövőre bajnoki címért versenybe legyünk, legalább 2-3 minőségi játékos, jelentős formajavulások és valami emberi felállás összességében születhet meg.

          • mrmojo

            ha pontról-pontra nézzük a tavalyi meg mostani évet akkor valóban irracionális hogy most nem fröcsög mindenki , de szerintem a gyenge teljesítmény milyensége az ami nem mindegy. pl. egy elég hülye hasonlattal élve , valószínűleg a legtöbb éppen hatalmon lévő politikai párt kb ugyanannyit lop , de nem mindegy hogy ezt nap mint nap a pofádba dörgölik vagy sem , és az emberek sokszor utóbbi miatt basszák fel jobban az agyukat (ami ugye ha analitikusan nézzük értelmetlen , mert a másiknál miért nem idegeskedtek stb.) , pedig az objektív “teljesítmény” mindkét esetben mínuszba hajlik . vagy vannak bizonyos triggerek amire érzékenyebb a populáció , és amiatt kivonulnak az utcára míg más nagyobb volumenű de kevésbé kézzel fogható dolog miatt nem.

          • stanleykubrick

            Akkor erre már csak Lajos varázslatos személyisége lehet a válasz, aki megnyugtatja a kétkedőket, hitet ad az elveszetteknek és új erőt a gyengélkedőknek.
            Száz szónak is egy a vége, jó lenne, ha most inkább az első félév sikereiről beszélgetnénk itt, kár, hogy nincs így.

            https://pbs.twimg.com/media/Br0MiUbCQAArt5W.jpg

          • kvcstms

            sztem nyáron komoly változások lesznek a keretben.

          • mrmojo

            hát ja.. kellene cb,rb, valami jó fizikumú de labdaügyes vkp , meg támadásban sebesség sem ártana a csapatnak. érdekes lesz a nyár

          • kvcstms

            arra gondolok, h ugye ez lvg első szezonja, nyilván most felméri azt, h ki az akire a jövőben építeni akar és ki az akire nem. kell a védelembe ember ez nyilvánvaló, a kp-ra, és egy csatár sem ártana..

          • stanleykubrick

            Hasonló játékosokat gondolok én is kellőnek a csapatba. Ami bizalommal tölt el, úgy érzem a nyári igazolásainkból 5/6-os arányt sikerült produkálni, egyelőre Rojo leigazolásán kívül szerintem új ember fontos része lesz egy formálódó csapatnak.

          • mrmojo

            ja mondjuk szerintem tkp poszton kicsit overloaded a csapat de ennél nagyobb gondunk ne legyen

          • stanleykubrick

            Én éppen ennek okán szélsőre gondolnék mindenképpen, semmiképpen nem támadó középpályásra.

  • Gro3g

    Radamel Falcao, Robin Van Persie, Chris Smalling, Phil Jones, Jonny Evans and Rafael Da Silva could all leave Manchester United this summer as manager Louis van Gaal prepares for another mass clear-out, according to the Guardian.

    Adnan Januzaj is the latest in a list of first-team players to be shown the Old Trafford exit-door…Van Gaal is thought to have lost patience with his inconsistent form…

    Jobb szeretném, ha reggelről hasonló hosszúságú listát a lehetséges érkezőkről olvashatnék. Janu, Falcao és Jones lelépésének meg nagyon nem örülnék.

    • psychocska

      BREAKING: Sky sources: West Brom make enquiry to Manchester United for Darren Fletcher. #SSNHQ

      • Freeezer89

        szerintem ezzel az üzlettel mindenki jól járna

        • Gro3g

          Én is így gondolom. De milyen király lenne, ha Fletcher helyett Anderson neve szerepelne a hírben. Bár lassan kezdek belenyugodni, hogy innen vonul majd vissza, hogy aztán táplálkozási szakértőként folytassa fergeteges karrierjét a klubnál.

          • psychocska

            andersont nem írják, az teljesen egyértelmű

      • Pásztor László

        Sajnálnám, de a fura, hogy FIFA15-ben eladtam, és targyalhatott a bordeaux és a southampton nal is , és inkább külföldre ment. Nem szeretném ha ellenünk kellene játszania, az egy kínzás lenne neki sztem

        • stanleykubrick

          Nagyfiú, mint sokan mások is.

          • Pásztor László

            Ez igaz.

          • stanleykubrick

            Főleg, hogy Carrick, Fellaini, Blind is bőven előtte van, meg mondhatni valamennyire Herrera személyét, szóval nem nagyon fog itt labdába rúgni ő már szerintem ilyen riválisokkal szemben.

          • Freeezer89

            de azért még szeretjük őt, nem?

          • stanleykubrick

            Ez elég nyilvánvaló. Hálásak lehetünk neki a 2005-2011 közötti időszakért.

    • stanleykubrick

      van Persie, Rafael meg Evans mehet, de a többiek jó volna, ha nem tennék

      • RobinGood

        Én még Smallingot hozzácsapnám ehhez. És ha Rafael megy akkor nem elég egy jobb bekket venni és vennünk kell egy gólvágót is, kivéve ha Falcao lesz azzá 🙂 2 KH meg ugye már ma kell.

      • mc_deere

        Rafi tartalék jobb-bekknek tökéletes, elé kell ember, nem a helyére

    • Pásztor László

      Ez baromság. Ennyi embert nem lehet egyből pótolni, plusz akkor veszünk 2 csatárt, 5 védőt, meg ugye kp is kell, arról Nem is beszélve hogy ha eladja Januzajt, aki kb meccset nem játszott idén olyan poszton, ahol eddigi karrierje során maradandót alkotott, akkor LvG hülye. De mivel nem az, ez az egész nem is fog így megtörténni

      • psychocska

        robinnak elvileg 10millás bónusz esik le, ha marad még egy évet. de valahogy én se hiszem, hogy őt elzavarná. a védelmet megértem, de jonest meghagynám. falcaonak még mindig van ideje bizonyítani, adnan így viszont elkallódik a padon

        • Pásztor László

          Sok az a 3 védő eladása egyszerre. Így is kéne kettő legalább, akkor most nyáron védőbol veszünk 5-t? Sok lesz az, arról nem is szólva, hogy a padra ők is jók, minek vegyünk a padra is védőt

        • stanleykubrick

          Smallingot se engedném el semmiképpen. McNair, Rojo, Blackett hármas nem túl biztató csereopció.

          • psychocska

            padra jó, építeni rá se lehet. előző szezonban lépte túl először a mágikus 20 pályára lépést a bajnokságban. állandóan sérült és amúgy se túl játékképes szegény

          • Freeezer89

            ez igy van viszont az utóbbi időben még igy is az egyik “legjobb” védőnk

          • stanleykubrick

            2011 januárjában mikor jött, nagyon szép kis félévet futott rögtön, Az, hogy nem játszott többet, nem a sérülések okán volt köszönhető minden esetben. Hanem, hogy Ferguson többször is a Vidic-Rio vagy Rio-Evans párost favorizálta. Rögtön következő évben például ez volt a gond, de akkor is elég sok meccset játszott és szerintem egy klasszis védő mellett igazán jól megy neki a foci. Nálam a Jones, Smalling, Evans hármasból mindenképpen az északír a leggyengébb láncszem.

          • RobinGood

            Szerintem meg ők hárman pont olyan jó csereopciók mint Smalling. Rojo-t most vettük tehát nem megy sehova (nem is küldeném) a másik két srác meg a mi fiúnk és még lehet velük valami. Smalling meg eleget volt már ahhoz pályán, hogy kiderüljön, hogy nincs benne semmi extra. Ha ezeket nem vesszük figyelembe akkor lényegében bármelyik két KH-t eladhatjuk, mert mindegyik csak másodvonalas.

    • Rio

      Jézusom, két év, és senki nem marad Fergie csapatából? Azért ehhez nehéz lenne hozzászokni.

    • kvcstms

      nagyon helyes, tetszik ez a névsor, különösen az első két név.

      • mrmojo

        de akkor már de gea kivételével mindenki eltakarodhatna , nem?

        • kvcstms

          ok én eddig nem mondtam ki nyíltan, de végül is, miért ne. szóval akik sztem távozhatnak nyugodt szívvel: rafael, smalling, evans, rojo, shaw,, jones, mcnair, blackett, anderson, nani, young, valencia, rvp, falcao

          • Moyes Story

            Szerintem te 2011-2013 között De Gea-t is elküldted volna, bármelyik időpillanatban, neki sem kéne, hogy maradása legyen, mert ha akkor jogos lett volna az elküldése, akkor most miért ne?!

            Nem is értem ,hogy te minek drukkolsz a mu-nak, vagy egyáltalán egy focicsapatnak. Az én tapasztalataim alapján, elég sok időt fel tud ez emészteni, és szerintem semmilyen örömöt, vagy bármilyen motivációt nem lelsz benne. Én a helyedben nem erőltetném ezt feleslegesen.
            Annyi minden van, amivel el lehet baszni az időt, és ráadásul szórakoztat is, nem úgy mint ez.

          • kvcstms

            de geat soha a büdös életben nem akartam elküldeni egy percig sem. még amikor ment neki, akkor is kurvára védtem a srácot.

          • kvcstms

            az, h minek drukkolok a mu-nak, nos ez 93-ban kezdődött, gyanítom nálad picit később.

          • Szilveszter94

            Először is: egy keretet nem lehet 22 világklasszissal feltölteni… egyszerűen képtelenség, szükségszerűen olyan játékosok, akik nem elég jók normál esetben alapembernek, de elég jók beugrónak vagy időszakosan képesek hozni olyan szintet, amivel hasznosak a rotálásnál.

            Másodszor: akiket felsoroltál, abból Shaw, Jones és a két csatár közül az egyik A VILÁG MINDEN EDZŐJÉNÉL maradna a csapatban. Luke Shaw-t nem véletlenül akarták ennyien, ő a jövő embere, 5 éven belül a posztja legjobbja lehet a ligában; Phil Jones 3 poszton is tud magas szinten játszani, őrültség lenne kidobni – a RvP-Falcao kettősből meg épeszű ember csak azért dobná ki az egyiket is, hogy legyen hely a másiknak, és ne azon kelljen totózni, hogy szabjuk rájuk a taktikát.
            McNairt és Blackettet megint totál hülyeség kidobni, van bennük tehetség, és jó kiegészítő emberek lehetnek, Valencia és Young pedig nem világklasszisok, de karakteres játékosok, akikkel lehet rotálni.

            Akikkel egyetértek: Rafael (nem a képessége, a sérülései miatt), Smalling, Evans, Rojo, Anderson; Naninak meg, ha van esze, nem jön vissza Lisszabonból.

          • Freeezer89

            engem aztán nehezen tudnátok megvádolni, h Rohó-fan lennék, de neki nem akartok időt adni? habár, amelyin társaság ti vagytok… mohesznak se adtatok időt, pedig…. (P-O-É-N)

          • Szilveszter94

            Ez a saját véleményem volt; lehet, hogy a csapat akar neki adni időt, de szerintem ő nem az a szint, ami kell nekünk, de annál jobb, hogy padoztassuk, főleg egy olyan poszton, ahol van legalább 2 másik alternatívánk. (Itt a balbunkóra gondolok; középhátvédnek ő szerintem nem alkalmas, az adottságai jók oda is, de fejben nincs meg benne az, ami egy jó középhátvédnek kell.)

          • kvcstms

            bárkinek bármennyi időt adhatunk, csak akkor el kell azt is dönteni, h vissza akarunk-e kerülni az elitbe, vagy követjük a liverpool wayt…

          • psychocska

            pont a zavarjunk el valakit 10meccs után vezet a mélységbe

          • Pokmalac

            mondjuk 8 meccsnél mindenképpen többet kéne neki adni
            (nyilván nekem sem tetszik amit csinál, de azért portugáliáról angliára váltani nem könnyű)

          • kvcstms

            nem tudom, nekem eddig rojo pontosan egy olyan játékos képét festette le, aki sokkal inkább való a spanyol ligába, mint a pl-be.

          • Freeezer89

            nekem meg olyat, aki kicsit túl vállalta magát azzal, hogy ide igazolt, de azért még én sem tartok ott, h halál reá

          • mrmojo

            szerencsétlen rohó gyerek játszott vagy 6 meccset nem volt szarabb mint bármelyik másik kretén a védelemben erre már elküldenék a picsába, haláli komolyan

          • kvcstms

            nem mondtam, h töltsük fel 22 világklasszissal a keretet. de bizonyos emberek már túl sok időt töltöttek el a klubnál anélkül, h a bennük lévő tehetség, képességek, potenciál (húzd alá amelyik neked tetszik) kijött volna. az a jövő kérdése h sahwból mi lesz, nekem egyelőre nem tűnik másnak mint egy túlsztárolt angol fiatalnak, akinek volt egy jó szezonja (pár ilyet láttunk már asszem mindannyian meglehet nézni most hol vannak) a mcnair, blackett kettős.. ők még fiatalok, bevallom engem eddigi játékuk nem győzött meg, de idejük még van, amennyiben nyáron költünk a védelemre, akkor esetleg egy kölcsön ahol rendszeresen játszanak jót is tehet nekik. de nem hinném, h ők lehetnek a jövő nagy emberei hátul. valencia meg young.. ők jó kérdés, valenciának sosem felejtem az első szezonját nálunk amikor fantasztikus volt. ha csak egy kicsit is vissza tudná hozni azt a teljesítményt stabil alapember lehetne. youngot meg sztem nagyjából mindenki elküldte volna a picsába már jó régen. és továbbra sem ragaszkodok hozzá. ami a csatárokat illeti, nos rvp nyáron 32 lesz, ő már ennél jobb nem lesz, csak rosszabb, falcao pedig egyelőre úgy néz ki az a nagyon komoly sérülés nem múlt el nyom nélkül. akárhogy is nézzük ez a keret már régen kevés sztem egy mu-hoz. és ebben nem moyes, lajos vagy woody a hibás, hanem saf leginkább.

          • Szilveszter94

            De akkor is; Shaw, McNair, Blackett már csak a kora miatt is alapból kiesik, ráadásul Shaw azért korához képest egyáltalán nem rossz, ha balhátvédet és nem szárnyvédőt játszik. Valencia és Young nem tudnak konstans a mi szintünkön teljesíteni, de jó kiegészítő emberek, ezt mindketten igazolták már. Falcao – tekintve, hogy még egyszer sem játszott egymaga centert, pedig ő akkor él igazán – számomra kérdőjeles, őt egyedül vagy Rooney-val párban kellene kipróbálni, hogy mit tud, mert Robinnal egymás elől szívják el a levegőt. Van Persie esetében sajnos egyetértek veled, rá már nem lehet építeni hosszú távon; ha valaki megy a kettő közül, akkor az inkább ő legyen, bár ezt nagyon sajnálom, mert imádom a játékát.
            A többiekben meg ugye egyetértünk.

            Amiben nem, hogy ezért nem Fergie a hibás – ő egy bajnokcsapatot hagyott itt, ami a BL-ből is csak a drága török bíró sporttárs pirosa miatt esett ki holmi Real Madrid ellen. Ráadásul az sem lett volna túl ésszerű, hogy ő a maga képére újjászervezi a csapatot, majd jön az utódja, aki még egyszer megteszi ugyanezt… plusz azt se felejtsd el, hogy ha Moyes megfelelt volna a feladatára, vagy akár csak jól igazol (mert Mata klasszis, de nem hiányposztra jött, Fella pedig még csak nem is klasszis, és nem is olyan szerepre, amiből hiányt szenvednénk). akkor most mindenki Fergie zsenialitásáról beszélne.

          • kvcstms

            saf banokcsapatot hagyott maga után igen, de emlékezz vissza, a középpályás kérdést, h kezelte… reaktiváltuk scholest, de a kedvenc húzásom az öregtől az arsenal elleni fa kupa meccs volt amikor kiállt fabio-park középpályával, miközben az a pogba akiből tudjuk már mi lett ott ücsörgött a padon. szóval én nagyon sok mindenben felelősnek érzem safot ami a keretet illeti, persze bajnok lett a csapat utolsó évében vele igen. de már az a keret is gyengécske volt, egy kiöregedő ferdinanddal, vidiccel, evraval. egy lukas kp-val. az volt a mák, h robin abban a szezonban toppon volt, és hozta a bajnokságot. amúgy ha ő nincs nem lettünk volna bajnokok. egy szó mint száz, már régen el kellett volna kezdeni a keret átalakítását/megújítását, jóval saf alatt, és akkor most nem azon kéne agyalnunk, h nyáron hány playert vágjunk ki, és hányat igazoljunk.

          • Freeezer89

            szvsz ez a pogba cucc összetettebb

          • Szilveszter94

            Ezt se tudjuk meg soha – akkor Robin alá dolgozott az egész csapat, simán lehet, hogy ha ő nem jön, ugyanúgy Rooney lett volna a vezér, mint egy évvel előtte. És persze, lehet mondani, hogy pocsék volt a keret – de gondolj bele, két évvel azután vagyunk, és még most Lajos is arra a keretre alapozva hozta össze a győzelmi-veretlenségi szériáját… pedig most már nemcsak a középpálya, a védelem is lyukas volt.

          • Pokmalac

            *Shawnak 2 jó szezonja volt.

          • kvcstms

            oké, akkor kettő.

      • Gro3g

        Radamelnek esélye sem volt még, hogy megmutassa, mit tud. Vele mi a baj?

        • kvcstms

          semmi, sztem ide sem kellett volna jönnie.

          • RobinGood

            Ha mindkettő megy akkor kinek kellene érkeznie a helyükre? Szerintem egyiknek maradnia kellene. Mert annak nem látom sok értelmét hogy mindkettőt elküldjük és igazolunk egy harmadik lutrit.

          • kvcstms

            nem tudom, de ugye radamel ügynöke már most nagyon pedzegeti, h nem biztos, h falcao a unitedben marad. rvp meg nyáron lesz 32 éves, fiatalabb, gyorsabb, egészségesebb már nem lesz.

          • stanleykubrick

            Rooney maradna az egyetlen csatár, Wilson felejtős, Hernandez, ha véletlen visszatér, akkor sem kezdőcsatár. Robin szerintem mehetne, de Falcao nagyon jó volna, ha maradna, ha nem, akkor bizony kurvára kell valami KOMOLY csatár.

          • Newton_heath

            Mehet nyugodtan mindkettő. Fiatal gyors csatárok kellenek, akik szélen is bevethetők. Bőven elég egy lassú sztárcenter.

          • stanleykubrick

            Mostanság csatárokról ritkábban értekeztünk errefelé, szerinted ki volna jó?

          • Newton_heath

            Egyébként tök érdekes, hogy mindenki a védelemről beszél, mint gyenge pont, holott a sok sérülés dacára, elég jól állunk a kapott gólok tekintetében. Szerintem sokkal nagyobb gond van a támadójátékunkban, van 3 lassú centerünk, egy lassú irányítónk (Mata), sebessége egyedül DiMarinak van. Rajta kívül nincs senki aki túl tudja játszani az emberét. Gyors emberek kellenek akik tudnak futni a labdával, megverni a védőt. Neveket nem mondok, szerintem azért van a klubnak fontmilliókért fenntartott scouting rendszere, hogy ők tudják.

          • psychocska

            de a kapott gólok nem a védők minőségének indikátorai. a lesztertől benyelt 5gól is ugyanezzel az állománnyal történt, azóta a csapat legalább védekezésben összeállt, ennyi. ettől függetlenül kell védőt venni, de nem a kapott gólok száma miatt, hanem mert sérülékenyek és/vagy gyökerek

          • mc_deere

            ez teljesen igaz, de Newtonnak is nagy lájk, amiért észrevette azt, amit rengeteg szurkoló még mindig nem vagyis, hogy a támadászekciónk is csak nevek szintjén van rendben, amúgy kurva gáz az egész

          • Newton_heath

            Mondjuk a lesztertől benyalt 5 gól leginkább Clattenburg homoszexualitásának indikátora.

          • CaptainRoy

            Mata és Rooney is nagyon gyors.

          • mc_deere

            csak ebből nagyon kevés látszik a pályán mostanság

          • psychocska

            rooney esetleg, mata nagyon nem. maximum agyban

          • Newton_heath

            Mata kifejezetten lassú. Rooney, ha van 20 métere felgyorsulni, akkor tud gyorsan futni, csak nálunk ritkán van ennyi területe. Rooney nem robbanékony, az hogy hosszabb távon be tud gyorsulni, az kevésbé hasznos egy csatárnál.

          • CaptainRoy

            http://www.sportskeeda.com/football/angel-di-maria-not-fastest-player-manchester-united-qpr Ez csak a qpr elleni stat, de sztem a 30km/h feletti számok jók. És szitutól függően lehetnek ezek még magasabbak is.

          • Newton_heath

            :-))) A km/h óra adatok nem számítanak, nem sprinterekről beszélgetünk. Ezeket az adatokat akkor mérik, ha van a játékosnak elég területe felgyorsulni…A robbanékonyság ennél sokkal fontosabb. Ha az ellenfél 10 játékossal áll a saját 16-osán, akkor semmit nem számít, hogy 50-100 méteren milyen gyors vagy. Pl Hazard álló helyzetből bárki mellett elviszi a labdát mert olyan indulósebessége van. Rooney-tól láttál már ilyet?

          • Freeezer89

            a tojást hasonlitod össze a hússal, nem sok értelme van

          • Newton_heath

            Mármint Hazard a tojás és Rooney a hús? Rooney és Hazard is csatár mögött játszik általában, amolyan előkészítők, hívjuk tkp-nek. Lehet itt azzal jönni, hogy Rooney center, mert 1 évet a karrierjéből így játszott, de ő is mindig elmondja magáról, hogy a csatár mögött érzi a legjobban magát.

          • Freeezer89

            nem ez a lényeg

          • Newton_heath

            Lécci mondd már el mi a lényeg, mert eddig minden mondatomat leoltottad a picsába, úgy hogy közben orbitális faszságokat írtál.

          • mrmojo

            rooneyt vagy matát mikor láttad úgy elvinni ember mellett labdát hogy ők vezetik a védőre? jelenleg dimaria az egyetlen támadásban aki ezt meg tudja csinálni , és nézzél körül topcsapatoknál hogy hány agilis , robbanékony játékossal játszanak

          • stanleykubrick

            Én úgy gondolom a kevesebb kapott gól két dolognak köszönhető. Az egyik David de Gea, a másik pedig éppen a töketlen mezőnyfoci és a semmire sem jó labdabirtoklás, amit produkálunk sokszor. 2. helyen vagyunk labdabirtoklásban, 11. helyen pedig kapura lövési statisztikákban.

          • Newton_heath

            A De Gea-s részt adom. Azért a 3 védőt mint tényezőt megemlíteném…Megöli a játékunkat a 3 belső védő, de szerintem a kapott gólokban vastagon benne van, hogy +1 test van a boxban.

          • RobinGood

            Mata és Rooney szerintem nem lassú. RvP igen, viszont ha jókor, jó labdát kap akkor teszi amit kell. Falcao esetében sem érzem, hogy lassú lenne, bár mondjuk ha játszana akkor kiderülhetne. szerintem a gond akkor már egy sorral hátrébb van, és ott sem feltétlenül a játékosok sebessége a gond. Valencia és Young nem lassúak például csak nem képesek emberhez juttatni a labdát. Carrick képes emberhez juttatni a labdát viszont elképesztően lassú. A védőink meg inkább nem is próbálkoznak, ők csak Carrickig vannak hitelesítve. Viszont a KH-ink mindegyik botrányosan helyezkedik és teljes pánikra képesek.

          • Newton_heath

            Igazából abban van igazságod, hogy a passzjátékunk is lassú. De a játékosaink lassúak. Nézzük meg, hogy a riválisainknál milyen robbanékony, egyazegyben bárkit lejátszó játékosok vannak. Pl.Hazard, Aguero, Sterling..

          • RobinGood

            Érdemes lenne megnézni, hogy mennyi idő alatt jut el a labda a támadóharmadba, mert mire mondjuk Matához elér, addigra már visszazár az ellenfél, nincs hol robbanni. mondjuk most azt az esetet ne nézzük amikor Rooney megkapja a 16-oson, de visszaveszi, hogy felérjen még a szertáros is.

          • Freeezer89

            viszont nézd meg a cselzi, meg a cici többi játékosát is. most nézd meg a pudli többi játékosát. nem árt, ha nem csak egy gyors faszi rohangál összevesszi, mint egy mérgezett egér

          • Newton_heath

            A Tkp-nak nagy előny ha gyors, különösen ha szélen van. A pálya közepén nem annyira lényeges, ott fontosabb a a játkintelligencia (Matic, Fabregas, Carrick, Scholes stb. ) De nem akarok A labdarúgás alapjai című órát tartani… :-)))

          • Szilveszter94

            Az elmúlt 4 meccsre (inkább három és félre) félig igaz, amit mondasz, hiányzott a dinamika a csapatból. Abban, hogy 3 meccsen két gólt kaptunk, alapesetben nem lenne rendkívüli dolog, viszont az, hogy csak egyet lőttünk, az nem volt eddig jellemző a MU-ra.
            Azonban Van Gaalnál soha ne az egyént nézd, ez az ember csak és kizárólag csapatban gondolkodik – ha nálunk a labda, akkor nem akkora baj a játékosok relatíve lassúsága (ami abszolút értékben így is gyors, mert attól, hogy pl. Rooney nem CR-sebességben gyorsul, még le tudja futni a védőjét), mert ott a helycserés támadások, a sok mozgással vegyített kombinatív passzjáték az, ami elsődleges. Nincs elég mozgás elöl és középen, nincs elég fifikás megoldás, nincs elég váratlan, csak passzolgatunk, mint a hülyék.

          • Newton_heath

            Azért van gaal csapataiban mindig voltak villámgyors emberek, akik bárkit lejátszanak.

          • mc_deere

            azám, Finidi György.

          • stanleykubrick

            Ezt írom kicsit lentebb. Labdabirtoklásban másodikak vagyunk a ligában, kísérletekben meg 11. helyen szerénykedünk.

          • Newton_heath

            A labdabirtoklás semmit nem jelent, amikor a 3 belső védő a kapus bevonásával labdázgat a mi térfelünkön.

          • stanleykubrick

            De éppen erről pofázok, ha többet van nálunk a labda, kevesebb gólt kapunk, de ettől még értelemszerűen nem feltétlen fogunk többet rúgni.

          • Newton_heath

            Szerintem elkanyarodtunk a lényegtől, másrészt nem is feltétlenül igaz amit írsz.

          • stanleykubrick

            Pedig valahol itt lesz a megoldás egy része a kevés kapott gól okán, az pedig nyilvánvalóan látszik, hogy meddő a labdabirtkolásunk átlagban.

          • RobinGood

            Pedig tök ugyanarról beszéltek.

          • Freeezer89

            szvsz kicsit sem állunk jól kapott gólok tekintetében.
            ha gyorsaságot akarsz, akkor a csapat minden részének gyorsnak kell lennie, kedzve a KHtől (ugye nem árt, ha nyerges vontatóként fordulnak), szélsővédőkk (nekik meg pláne), stb szóval komplett. ja, és nem árt ha nem a gyorsasága a legnagyobb előnye (lásd Vale)

          • Szilveszter94

            21 gólt kaptunk, ami a 4. legjobb a ligában – ha ez nem jó EZZEL a védelemmel, akkor nem tudom, mi az, ami jó…

          • Freeezer89

            nemtom, én nem akarom kimondani, h kurva jó helyen vagyunk EZZEL a csapattal, meg EZEKKEL a hátvédekkel, blablabla… mert onnan már csak pár lépés és olyanok leszünk, mint a gúnárok, akik folyamatosanannak örülnek, ha 4. lehetnek

          • Szilveszter94

            Na, azért ne túlozzunk. A védelmünk lyukas, és folyamatosan dőltek ki belőle az emberek, ezt tudjuk, és azt is, hogy ez az idei év az újjáépítés éve, hogy jövőre a régi szintünkön (és főleg a minket megillető helyen, a BL-ben) legyünk. Jonesék felépülnek és összeállnak, aztán nyáron veszünk még egy klasszis védőt, és készen van a keret, mehetünk a bajnoki címért.

          • Pokmalac

            Mondjuk szélsőn az nincs, de valahogyan nem érzem, hogy Lajos klsszikus szélsőkkel dolgozna, inkább majd sok TKP-val középen nyomolunk és a szélső hátvédek alkotják a széleinket.

          • Szilveszter94

            Esélyesebb ez a verzió, de egy 4-3-3 sem elképzelhetetlen.

          • Newton_heath

            Na ez egy olyan poszt, amiben úgy en bloc semmivel nem értek egyet az utolsó mondatot leszámítva. :-)))

          • mrmojo

            mondj egy csapatot ahol mindegyik csapatrész gyors kérlek …bőven nem erről van szó

          • RobinGood

            Persze hogy pedzegeti, elvégre kölcsönben van jelenleg, kell neki a végleges szerződés.

          • mrmojo

            falcao ügynöke azt mondta hogy szerinte egy ilyen klasszis a világ összes csapatában az összes meccset végigjátszaná , és valljuk be ez igaz is. nekem ő lenne a no.1 csatár . rvp úgyis öregecske

          • Szilveszter94

            Nekem is, ugyanezért – Falcaoval lehet tervezni a következő 5 évre, Robinnal sajnos nem. Egyébként képességek terén legfeljebb másabbak, de színvonalban mindkettő ugyanott van.

          • RobinGood

            Ha igaz, hogy minden edzés után jegelni kell a térdét akkor olyan nagyon vele sem lehet számolni

          • Freeezer89

            no, de most ezt honnan tudhatjuk? ha meg igy van, akkor itt az alkalom, és küldjük vissza postával, nem?

    • mc_deere

      azért bebaszna, ha egyszerre küldenénk el ennyi játékost, nem is fogunk, tiszta sor.

    • RobinGood

      Egyébként ez megint egy amolyan írjunk valamit a United-ről dolog. Ezek a játékosok azért kerültek elő, mert 18 hónap múlva lejár a szerződésük (kivéve Falcaot), Januzajt pedig a Sun adta a névsorhoz. Ebből a sorból szerintem maximum annyi képzelhető el, hogy Falcaot mégsem igazoljuk le és Smalling vagy Evans elmennek. De végülis a dolog működött, hiszen itt is erről beszélünk 🙂

  • Freeezer89
  • United82

    Teljesen más a helyzet mint tavaly.
    Engem csak pár apróság zavar amit viszont nem tudok megérteni, mert kb minden ide kommentelő Lajoshoz képest kibicnek számító emberke tudja hogy:
    – Shaw nem wing back, hanem full back (2 meccs után 100%osan kiderült)
    – Maris nem csatár , hanem középpályás
    – Rooney ne legyen középpályás ha ép és fitt Blind,Carrick,Fella,Herrera, különösen ne egy Wanyama,Schneiderlin kettős ellen
    – a 3 Cb-s rendszer számokkal bizonyíthatóan eredménytelen

    Én sok mindent értek és elfogadok, de ezeket kezdem nem érteni.

    • Szilveszter94

      Egy számot mondok: 21 kapott gól. Ennyire eredménytelen a 3 védős rendszer, hogy EZ a védelem a Chelsea-ManCity szintjéhez tendál kapott gólok terén… azért Lajos is nézi a meccseket, és látja, hogy a védelem nem valami acélos, a védőknek nagyon kevés idejük volt igazán ráérezni a csapat stílusára és a saját szerepükre. Az az 1 plusz ember azért kell, hogy ha már ennyire sebezhető a védelmünk, akkor több lehetőséget adjunk magunknak, hogy egy helyzet után-közben oda tudjon érni valaki. Szerintem ez a felállás addig marad, amíg a védők bele nem rázódnak a Lajos-módiba.

      Rooney középpályás szerepeltetése alapvetően nem hülye ötlet – viszont ha ott van Di María a csatársorban (!), akinek ez volna a posztja, akkor már inkább az… és Shaw balhátvéd és nem szárnyvédő, ebben is igazad van.

      • United82

        én értem a 3 CB-t és védtem is. De amikor Shaw van mint LWB opció akiről tudjuk h azon a poszton nem ér 30 milliót és van a keretben Blind,Carrick (esetleg Fella is), akkor nem szabad 3 CBs felállással játszani, mert többet visz mint hoz. Egy sima 4 védős felállás Vale,Jones,Smalling,Shaw sorral előttük egy Blind,Carrickel kb megadta volna ugyanazt a biztonságot mint a 3Cb. A 3CB-s felállás akkor ha csak Vale,Young vannak mint szélső”védők” és nincs Blind,Fella a keretben teljesen védhető és logikus. De amikor a keret játékosai egy más szerkezetben (ami szerintem jobban megfelel a játékosok képességeinek) is felállíthatóak akkor nem tudom védeni. Persze Lajos biztos máshogy gondolta, de nagyon kíváncsi leszek a QPR elleni formációra.

        • Szilveszter94

          Igazából, amin gondolkodtam: ha megpróbálná a csapat a 4 védőst, akkor nem Valencia kellene jobbhátvédnek, hanem Blind. Valencia elvan ott, ha nagyon muszáj, de neki nem az a posztja – és tudom, hogy Blind alapvetően ballábas, de a ballábasoktól eltérően nem ügyetlen a másikkal sem, és szélsővédőt messze jobban játszik Valenciánál. Plusz manapság azért a védőknél sem annyira ritka dolog már az, ha valaki a “gyengébbik lábas” oldalon játszik. Ráadásul, ha beválik, ingyen van egy jó alternatívánk (alternatívánk?) a folyton sérült Rafael helyére.

          • United82

            Blind lassú hozzá. És tudom hogy nagyon sokoldalú játékos és CB,LB,LBW,DM szerepel a repertoárjában de RB-nek semmiképpen nem tenném. Igazából sima LB-nek se soha és LWB-be is csak kényszerből.

          • Szilveszter94

            5-6 évvel ezelőtt O’Shea játszott ott – nála azért gyorsabb Blind… engem inkább az érdekelne, hogy a képessége megvan-e hozzá, mert a tempóhátrányt pl. jó helyezkedéssel lehet korrigálni.

          • United82

            O’Shea mindenhol játszott. Ő pótolhatatlan 😀 Egyszeri és megismételhetetlen. Ráadásul még közös fotóm van vele 😀 Blind még nem tart ott 😉 😀

          • Szilveszter94

            Még nem… de ha el se kezdheti, nem is fog…

          • United82

            Inkább vegyünk egy RB-t, Blind meg játszon a DM poszton 😀

          • Szilveszter94

            Tehát: ne próbáljuk ki Blindet jobbhátvédben, ami tök ingyenes és még akkor is tudunk venni valakit, ha nem válik be; hanem inkább vegyünk egyet, Blindet pedig padoztassuk Carrick mögött, vagy tegyük be Carrick helyett, hadd padozzon a csapat egyik legjobb játékosa.

            Logikus…

          • mrmojo

            blind jobbhátvédben nem tudom milyen , de balban annyira szürke hogy az szinte pofátlan , és kurva lassú is . ellenben vkp-nak jó (persze fizikai adottságai miatt annyira sajnos nem hogy vele ott bajnokságokat lehetne nyerni , de kezdetnek nem rossz) , carrickban nincs már sok , és közel sem az egyik legjobbunk sajnos.

  • mc_deere

    oké, vágom én, hogy gúnyos éllel került be a “de legalább van filozofi” szavazási opció, ugyanakkor szerintem ez igenis jelentős különbség. van Gaal tart valamerre, akar valamit, van elképzelése arról, hogy mit akar látni a csapattól, ergo akár össze is jöhet neki idővel. Moyesie alatt ilyet pillanatokra sem éreztem.

  • reddevil72

    roo,rvp,falcao 3-an egyszerre nem fernek meg a palyan.en kiprobalnek egy ilyet…
    lui 3 vedos rendszere tamadasban a jelenlegi kerettel:
    —————————-ddg————————-
    —————-jones—-carrick—-rojo/small—–
    raf/vale—-herrera—–fella/blind–shaw/young
    ———-mata/janu——————di ma———-
    ———————roo/falcao/rvp——————–
    barmikor ebbol visszaallhatnank,4-5-1 re,valami diamond felesegre
    ————————–ddg————————-
    raff/vale—–jones——rojo/small—-shaw/young
    —————–carrick——fella/blind—————
    ———————–herrera————————-
    ———-mata-janu————di ma—————
    ——————roo/falcao/rvp———————
    szerintem valami ehez hasonlo formaciokkal,stabilabb lehetne a vedelmunk,es felgyorsulhatna a kozeppalyank,valamint roo,mata,dima kozelebb kerulne az ellen kapujahoz,es a kipattanokra is lenne erkezo blind,herrera szemellyeben,akik tavolabbrol is kepesek tuzelni.

    • Fish08

      A hiba ott van, hogy Carricket kiveszed a középpályáról. Neki ott a helye, hogy a védelemről levegye kicsit a nyomást, és segítsen a labdakihozatalban, különben marad a “baszdelőre” á la Smalling/Jones/Evans.
      A második formáció már inkább tetszetős, de tartok tőle, hogy Lajosnál egy darabig még nem látjuk ezt.

      • stanleykubrick

        Talán a második formáció működőképesebb lehet, de én továbbra is inkább a 4-4-2-s diamondhoz ragaszkodnék.

      • reddevil72

        ez igaz,de en inkabb herrera-val hozatnam ki a zsugat..elvileg a herrera-mata-di ma trionak gyorsnak es kombinativnak kenne lennie

        • Fish08

          Lehet, de Herrera, akármennyire is imádom, kockázat. Ami jó, de nem saját térfélen 🙂

  • Angus

    Véleményem szerint ez nem is kérdés, hogy ,,jobban élünk, mint egy éve”. Persze, jók az ilyen szavazások, de ennek a kérdésnek fel sem kéne merülnie. Több Ferguson nem lesz (bár biztos Busby után is így gondolkodtak az emberek, és mégis…), az a burok, amit ti olyan jól leírtatok, amit Fergie jelentett, ami mindig biztosított nekünk trófeákat, már nincs.
    Sok ok van, amiért azt mondom, LvG jobb, sokkal jobb, mint Moyes, viszont van egy ok ami ennek ellentmond: a statisztikája ugyanaz (bár ez sem teljesen igaz, mert tavaly ezzel a stattal 3 hellyel visszább voltunk).

    • RobinGood

      Mélyen egyetértek veled. Egész egyszerűen most vagyunk a futball valóságában. Volt egy Fergusonunk aki soha többé nem lesz, olyan soha többé nem lesz mint ő. Ahogy nem lesz red wall sem, nem lesz Scholes, Giggs, Beckham, Butt sem. Viszont az a kilátástalan, elképzelés nélküli maszatolás sem lesz mint tavaly azzal a szerencsétlennel a kispadon. Őszintén szólva cseppet sem érdekel, hogy több pontunk van-e vagy kevesebb vagy ugyanannyi. Az érdekel, hogy képesnek tartom a csapatot arra, hogy visszakapaszkodjon oda ahol a helye van. Mert valóság ide vagy oda, a Manchester United helye a csúcson van.

      • Angus

        Én is képesnem tartom arra a csapatot, hogy visszakerüljön oda ahová való, és ennél most nincs fontosabb.

  • bfgbobo

    off:
    A Juhár Tamás ült mellettem az Universumban 😀

  • danNN

    De Gea tart minket tűz közelben.

  • Porter Ramsey

    we have to wait and see.

    • Moyes Story

      that is a stupid question.

      • Porter Ramsey

        I’m not here to inform the media.

  • Moyes Story

    szerintem mocskospúl

  • Csordás Adrián

    sör!

  • godlikezaza

    pina

    (de persze szavaztam)

  • Ábel

    én egyszerre többel is egyetértek. idén pl Koeman jobb, mint LVG + Moyes + Wenger